loading

نانو دارو البرز

شرکت فناوری نانو دارو البرز به پشتوانه بیش از 15 سال کار علمی و تحقیق و پژوهش در زمینه نانو دارو و حامل های دارو رسان و با انتشار بیش از 30 مقاله مرتبط بین المللی با ضریب تاثیر باال در مجالت معتبر علمی دنیا و برخورداری از امکانات تحقیق و توسعه پیشرفته در آزمایشگاه های دانشگاهی برتر کشور ، از لحاظ علمی دارای بنیه ای قوی و توانمند بوده و با اقتدار کامل وارد این عرصه جدید و روزآمد علمی دنیا شد. همچنین شرکت با بهره مندی از توان تحقیق و توسعه خود، هم اکنون در حال تولید مکمل های دارویی نانو و انواع نانو دارو های گیاهی و شیمیایی نیز می باشد. نانو مکمل کورکدن، نانو مکمل فریکدن، فرآورده های گیاهی کاستودن و سیاهدانه، زخم پوش فایبردن از محصوالت این شرکت می باشد.
از برنامه های طرح توسعه شرکت می توان به فعالیت در زمینه تولید نانو محصوالت آرایشی و بهداشتی، ملزومات و تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی و خوراکی و بسته بندی های غذایی نانو اشاره نمود.
شرکت فناوری نانو دارو البرز عالوه بر کسب نشان دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سابقه استقرار در پارک های علم و فناوری، افتخاراتی از قبیل ثبت پتنت )و چندین پتنت دیگر در دست اقدام( در دوره کوتاه تاسیس شرکت، برگزاری 4 نمایشگاه و فن بازار تخصصی و همچنین جوایز علمی در جشنواره های ملی و بین المللی را در کارنامه افتخارات خود به ثبت رسانده است.

محصولات

– فایبردن، نسل جدید پانسمان برای ترمیم زخم
پانسمان فایبردن با ساختار پلیمرهای زیست تخریب پذیر حاوی نانوکورکومین با خاصیت رهایش تدریجی دارای آثار آنتی باکتریال، ضد التهاب و ترمیم بافت قوی برای بهبود سریع انواع زخم های سطحی و سوختگی های درجه 1 و 2 طراحی شده است.

– قطره خوراکی آهن لیپوزومال
مناسب برای پیشگیری از کم خونی فقر آهن در کودکان و نوزادان

– کپسول ژلاتینی نرم کورکدن 35
از بین برنده قدرتمند رادیکال های آزاد و تنظیم کننده هوشمند سیستم ایمنی است. کورکومین با کاهش استرس اکسیداتیو میتواند مقاومت بدن را در مقابل تخریب سلولی در بافتهای مغز، سینه، روده و پروستات افزایش دهد.

اطلاعات تماس

دفتر مرکزی: تهران – خیابان آزادی – روبروی دانشگاه شریف – خیابان دکتر هوشیار – شماره 122 – واحد 2
کدپستی :  1341879795
تلفن : 66054984 – 021