loading

ریز تراشه نوین ساختار خزر

محصولات و فناوری های این مجموعه حاصل تلاش متخصصان فنآوری های الکترونیک و هوش مصنوعی در کنار کارشناسان کشاورزی و آبزی پروری و متخصصان حوزه ساختمان در شرکت ریز تراشه نوین ساختار خزر در زمینه هوشمند سازی سامانه های کشاورزی و باغداری، دامپروری و پرورش آبزیان، خانه و هتل می باشد. دانش این محصولات کاملاً بومی و بر اساس آخرین دستاوردهای علمی دنیا و همگام با توسعه جهانی فنآوریهای هوش مصنوعی ارائه شده است. حضور یک تیم تحقیقاتی قوی از اساتید دانشگاه های معتبر کشور در کنار این محصولات در توسعه این فنآوری ها، موجب پایداری و به روز بودن این محصولات شده است.
شرکت ریز تراشه نوین ساختار خزر در سال 1395 توسط جمعی از محققین و اساتید دانشگاه های معتبر با رویکرد توسعه فنآوری های میکرو چیپ، میکرو الکترونیک و هوش مصنوعی تاسیس گردید و تا امروز موفق به تولید و ارائه فنآوری و محصولات متعددی شده است. تمام این محصولات بر پایه فنآوری های روز جهان بوده و عمدتاً دارای تائیدیه دانش بنیان می باشند. در سال 1400 بخشی از سهام این شرکت به هلدینگ علم و فنآوری صفا واگذار گردید.
شرکت علم و فنآوری صفا در سال 1399 در گروه صنعتی صفا با پشتوانه مدیریتی حدود 63 سال که از بزرگترین تولید کنندگان لوله و مقاطع فولادی در کشور می باشد، با هدف خودکفائی در فناوری های نوین و گسترش زیر ساخت های بومی آن در کشور و جهت دهی محققان و نخبگان جوان در مرزهای علم و فناوری های محصول محور تاسیس گردید. این شرکت به عنوان یک هلدینگ فنآوری اقدام به سرمایه گذاری در شرکت های مطرح کشور در زمینه های هوش مصنوعی و زیست فنآوری نموده است. شرکت ریز تراشه نوین ساختار خزر در نظر دارد تا با توسعه فنآوری های هوش مصنوعی در حوزه های مختلف مورد نیاز کشور با ایجاد ارزش افزوده بالا برای تولید کنندگان محصولات مختلف، گام اساسی در تولید ثروت ملی مبتنی بر دانش را در کشور برداشته و منجر به توسعه پایدار صنایع و اشتغالزائی و رفاه مردم عزیز ایران گردد.

حوزه های فعالیت

– هوشمند سازی خانه

– هوشمند سازی هتل

– هوشمند سازی مزرعه و گلخانه

– هوشمند سازی دامداری

– هوشمند سازی شیشه

اطلاعات تماس

دفتر مرکزی: تهران – بلوار کشاورز – شماره 146 – طبقه 5
کدپستی :  –
تلفن : 6-88955172 – 021