loading

صفا خودرو دیزل

صنعت حمل و نقل جاده ای در کشور ایران از دیر باز به خاطر موقعیت استراتژیک جاده ابریشم ، بعنوان ابزار ارتباط آسیا به خاورمیانه و اروپا ، دارای اهمیت فراوانی بوده است، مضاف بر آن جمعیت کشور و نیازهای داخلی، از جمله حمل و نقل انواع کالاها در داخل شهرها و جاده ای و نیز انتقال مسافرین درون و برون شهری، باعث گشته تا صنعت خودروسازی جایگاه و اهمیت ویژه ای داشته باشد و خودرو سازی در کشور ما بعنوان اولین صنعت پیشرو پس از صنعت نفت و گاز با سهم حدود 10 درصدی از تولید ناخالص داخلی ، بعنوان صنعت مادر و پیشبرنده سایر صنایع نقش خود را ایفا می کند.

در این بین کسب سهم بازار در طی سالیان اخیر ، نیازمند برنامه‌ریزیها و استراتژیهای هدفمند و اقتضایی می‌باشد . ضمن اینکه چالشهای محیطی و محاطی اقتصادی، فنی، مدیریتی و مالی پیش روی بنگاههای اقتصادی نیز با برنامه‌ریزیهای مبتنی بر مطالعات از پیش صورت گرفته ، کم اثر و مدیریت شده خواهند بود.

طرح حاضر با بررسی ابعاد مختلف بازاریابی و فروش در عرصه واردات و تولید در بخشی از بازار خودروهای تجاری باری و مسافری، شامل: انواع کشنده، کمپرسی، کامیون، کامیونت، وانت، ون، مینی بوس و اتوبوس به این مهم می پردازد.

هدف از پروژه :

حضور قدرتمند و همه سویه در کلیه حوزه های خودروهای تجاری باری و مسافری ، انواع کشنده، کمپرسی، کامیون، کامیونت، وانت، ون، مینی بوس و اتوبوس

انتخاب ، واردات و تولید محصول از شرکت های خارجی از میان کشورهای روسیه، چین، هند و ترکیه، که آن شرکت ها در ایران یا محصولی ندارند و یا کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.

ایجاد تمایز کالایی با تولید محصولاتی با کیفیت و آپشن های کاربردی.

حضور وسیع و سریع در بازار با استفاده از روشهای قیمت گذاری تهاجمی، خدمات پس از فروش سراسری و استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی، استراتژی قیمت گذاری برای تمامی محصولات موضوع این برنامه بازاریابی ترکیبی از روشهای قیمت گذاری بر مبنای قیمت تمام شده و مبتنی بر رقبا می باشد و با توجه به استراتژی نفوذ به بازار و شدت رقابت بالا و حضور برندهای مختلف تاکید بر قیمت گذاری بر مبنای رقبا بیشتر مورد توجه می باشد.

پیام شرکت:

مجموعه صفا خودرو دیزل میکوشد تا خودرویی با کیفیت، مطابق با استانداردهای روز دنیا و شرایط جغرافیایی کشور، با پشتوانه خدمات پس از فروش قوی و منحصر به فرد و قیمت رقابتی نسبت به محصولات با کیفیت موجود در بازار و ایجاد سهولت در امر خرید با ارائه تسهیلات ویژه جهت مشتریان جدید و وفادار شرکت گامی بزرگ در احیا و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور ایران را بردارد.

محل احداث پروژه:

محل اصلی این شرکت در سایت گروه صنعتی صفا در شهر ساوه شامل واحد های تولید – بازرگانی – انبارمحصول – انبار مواد اولیه می باشد.

دفتر مرکزی فروش و خدمات پس از فروش در شهر تهران می باشد که به علت دسترسی آسان مشتریان و همچنین در نظر گرفتن نوع تناژ خودرو جهت حمل و نقل به شاه راه های اصلی کشور و همچنین پیش بینی نمایش محصول به مشتریان حقیقی و حقوقی و ایجاد فضای شو روم و تست درایو این تصمیم گرفته شده است.

استانداردهای محصول تولیدی:

محصول های تولیدی این شرکت با استانداردهای ایمنی ، آلایندگی اروپا و منطبق شده با استاندارهای مورد نیاز کشور و همچنین شرایط محیطی و اب هوا و نوع سوخت کشور و همچنین نوع نیاز و نحوه استفاده مشتریان و ناوگان حمل نقل داخلی می باشد.

استاندارد آلایندگی محصولات این شرکت بالاتر از حد استانداردهای لازم داخلی بوده و مجموعه صفا در نظر دارد با بالا بردن این استانداردها و همچنین در طرح های توسعه خود درتولید خودروهای برقی و گازسوز کمک شایانی در حفظ منابع طبیعی کشور و کنترل آلودگی هوا انجام دهد.

خودروهای تولیدی این شرکت در فاز اول شامل خودروهای تجاری گروه ( n1-n2-n3) و همچنین خودروهای مسافربری گروه (m2-m3) می باشد و در فاز دوم تبدیل محصولات بر روی پیشرانه الکتریکی و گازسوز می باشد.

میزان ظرفیت تولید در سال:

مجموعه صفا با داشتن زیرساخت های لازم توان تولید خودروهای تجاری سبک و سنگین تا سقف 10.000 دستگاه در سال را دارد، که این امر با توجه به نیاز بازار و شرایط اقتصادی کشور برنامه ریزی شده و در دست اقدام میباشد.

میزان اشتغالزایی:

میزان استغال زایی این مجموعه در فاز اول 200 نفر و در فاز نهایی 500 نفر به صورت مستقیم می باشد، که این امر در طرح های توسعه نهایی و سبدکامل محصولات تا 2000 نفر به صورت مستقیم می باشد.

زمان بهره برداری:

زمان بهره برداری این پروژه در فاز اول که شامل بررسی بازار و انتخاب محصول و قرارداد اولیه با شرکای تجاری خارجی است حدود دو سال زمان نیاز دارد که شرکت در میانه این راه می باشد.

در فاز نهایی یعنی خروج اولین محصول از خط تولید و دریافت استانداردهای لازم داخلی و امکان عرضه مستقیم آن حدود سه سال می باشد که این فاز هم پیش بینی شده و اقدامات اولیه جهت احداث خط تولید و ایجاد زیرساخت های لازم انجام پذیرفته است.

اطلاعات تماس

آدرس دفتر مرکزی : تهران، بلوار کشاورز، ساختمان صفا ، شماره 146 ، طبقه 8
کد پستی : 14166
تلفن : 23-88955614
آدرس کارخانه : ساوه – کیلومتر 9 آزادراه ساوه – تهران
کد پستی :3914116133
تلفن: 42172000 -086
فاکس: 42172106 -086